Ejendomsadministration

ejendomsadministration

Vi holder til og har typisk vores kunder i Nordsjælland, men vi hjælper gerne med ejendomsadministration i hele landet.

Vi hjælper vores kunder og har stor ekspertise inden for administration af følgende:

Dét får du med vores ejendomsadministration

Virum Torv Advokater er eksperter i administration af ejendomme.

Vi sætter en ære i at være tilgængelige for dig, så det er muligt at ringe til os og få svar på dine spørgsmål, uden at taxameteret løber.

Vi ved, at bestyrelsesarbejde er et fritidsjob, og det er derfor vigtigt, at vi som administratorer er en reel hjælp til foreningen og særligt bestyrelsen.

Samtidig lægger vi vægt på det personlige forhold i relation til vores kunder. I kender os og taler med de samme personer hver gang I ringer – og vi kender jer og jeres ejendom til punkt og prikke.

Vi lægger vægt på, at den aftalte pris for administration af ejendommen dækker en fuld almindelig administration, og at du derfor ikke får ekstra regninger for almindelige administrationsydelser.

Hos os kan du få sammensat et tilbud, som er skræddersyet til jeres forening. Vi har erfaret, at bestyrelser fungerer meget forskelligt og behovene for hvilke opgaver, vi skal varetage dermed også varierer fra forening til forening.

Ud over den sædvanlige administration har vi en række tilkøbsydelser, hvor du kan købe bistand til en nedsat timepris.

Ved siden af den almindelige administration bistår vi naturligvis gerne i forbindelse med byggesager, inkassosager, lejesager og eventuelle retssager.

Kontakt os i vores kontaktformular, hvis du vil høre nærmere.

 

Vores arbejde for ejerforeninger:

Når vi administrerer ejerforeninger, sørger vi naturligvis for at opkræve relevante ydelser hos ejerne og betale udgifter til leverandører.

Bestyrelsen godkender regninger digitalt, og det foregår i det hele taget på en nem og ubureaukratisk måde.Vi bogfører for foreningen og udarbejder et driftsregnskab, der oversendes til revisor.

Vi rådgiver bestyrelsen omkring de løbende spørgsmål, der opstår i foreningen, og vi indkalder og deltager naturligvis i den ordinære generalforsamling, ligesom vi også udarbejder referat.

Vi har en tæt kontakt til foreningens vicevært eller ejendomsservice og har derudover et netværk af håndværkere og andre relevante leverandører, vi kan trække på, hvis I har brug for det. Vi bistår i forbindelse med anmeldelse af forsikringsskader og sørger for udsendelse af forbrugsregnskaber mv.

Hver ejerforening har egen bankkonto.

Se alt vi kan hjælpe din ejerforening med her.

 

Vores arbejde for andelsboligforeninger

Når vi administrerer andelsboligforeninger, sørger vi for at opkræve relevante ydelser hos andelshaverne og betale udgifter til leverandører.

Bestyrelsen godkender regninger digitalt, og det foregår i det hele taget på en nem og ubureaukratisk måde.

Vi bogfører for foreningen og udarbejder et driftsregnskab, der oversendes til revisor. Vi har et tæt samarbejde med revisor omkring udarbejdelse af regnskab, herunder fastsættelsen af andelskronen.

Vi rådgiver bestyrelsen omkring de løbende spørgsmål, der opstår i foreningen, og vi indkalder og deltager naturligvis i den ordinære generalforsamling, ligesom vi også udarbejder referat.

Vi udarbejder overdragelsesaftaler og sikrer, at overdragelse af andele sker i henhold til foreningens vedtægter.

Hvis der er ventelister, administrerer vi ligeledes disse.

Vi har en tæt kontakt til foreningens vicevært eller ejendomsservice og har derudover et netværk af håndværkere og andre relevante leverandører, vi kan trække på, hvis foreningen ønsker det.

Vi bistår i forbindelse med anmeldelse af forsikringsskader og sørger for udsendelse af forbrugsregnskaber mv.

Hver andelsboligforening har egen bankkonto.

Se alt vi kan hjælpe din andelsboligforening med her.

 

Vores arbejde for udlejningsejendomme

Når vi administrerer din udlejningsejendom, sørger vi naturligvis for at opkræve relevante ydelser hos lejerne og betale udgifter til leverandører mv.

Vi aftaler en godkendelsesprocedure med dig, og du godkender regninger digitalt. Det foregår i det hele taget på en nem og afslappet måde.

Vi bogfører udgifter og indtægter på ejendommen og udarbejder et regnskab for ejendommen, der sendes til revisoren. Sammen med revisoren arbejder udarbejder vi jeres årsregnskab.

Vi sørger for at regulere lejen i henhold til aftaler, og vi udarbejder lejekontrakter. I kan samtidig få hjælp til genudlejning af tomme lejemål.

Når du får løbende spørgsmål fra lejere om ejendommen, står vi også altid til rådighed til at rådgive dig. Lejerne kan også ringe direkte til os og få svar på deres spørgsmål.

Vi har en tæt kontakt til ejendommens vicevært eller ejendomsservice og har ydermere et netværk af håndværkere, og andre relevante leverandører, vi kan trække på.

Du kan også bruge os i forbindelse med anmeldelse af forsikringsskader , hvor vi bl.a. sørger for udsendelse af forbrugsregnskaber.

Hver ejendom har egen bankkonto.

Se alt vi kan hjælpe din udlejningsejendom med her.

Skriv til os i kontaktformularen og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Du kan også ringe til os på tlf. 45 85 64 02 .